środa, 3 września 2014

Szkoła, brak czasu :c

Hejka!
Przepraszam za nieobecność, ale mam strasznie zabiegane dni! No wiecie codziennie szkoła i te sprawy...Nie jestem w stanie ogarnąć tego wszystkiego :(
Na razie zasypuję Was zdjęciami jakimiś starymi, ale niedługo...Hm...Sama nie wiem czy niedługo...xD Niedługo (piątek, tak ten ) jadę niestety na obóz wraz ze szkołą i posty nie będą się pojawiać. Mało osób jeszcze tutaj u nas było i napisało komentarze, ale postaram coś na to zaradzić :) Niedługo pojawią się wpisy typu jakieś hole zakupowe czy nawet filmiki! A mam jeszcze do was pytanko a pro po KONGA. Wiem, że wiele osób kupuję to swoim psom i czy polecacie mi tą zabawkę? A może wy gdzieś tanio kupiliście swojego KONGA? Bardzo byłabym wdzięczna za jaką kolwiek odpowiedź. Polecacie mi kupić w sklepie czy przez internet? Jeśli przez internet to proszę o jakiś link do stronki :D
Dzięki za przeczytanie i łapcie jeszcze fotkę grubaska ;*
_______________________________________________________________


Do napisania, bayy :**

7 komentarzy:

  1. Ja też mam ostatnio strasznie mało czasu :(
    Co do KONGa, to niestety nie mam, posiadam za to jego tańszą podróbkę. Moja recenzja. Co mogę powiedzieć? Świetnie się sprawdza, naprawdę warto kupić. Jedyną wadą są chyba widoczne ślady po zębach. Nie mogę się doczekać kolejnych postów! :)

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ostatnio mało czasu jak chyba wszyscy :( Co do KONG'a to nie mam więc poradzić nie mogę.

    Pozdrawiamy
    Ala&Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. Sisi wyszła ślicznie
    O tak wiem szkoła
    Jeśli chodzi o Konga to ja nie mam ale polecam bo wiele osób kupuje i sama też kiedyś planuje kupić.jednak jest dość drogi i ja kupiłam Soni piłeczki na przysmaki oraz jeża na przysmaki .Taka piłeczka kosztuje 13 zł więc o wiele taniej ale chyba kong jest lepszy.Jednak nie wiem gdzie jest najtańszy jak coś będę wiedziała to napisze
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz chyba każdemu czasu brak :(
    Czekamy na posty :D

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorąco polecam KONG'i, mam jednego już od paru miesięcy i sprawdza się świetnie, te oryginalne można myć w zmywarce. Najtaniej kupisz tu: http://www.zooplus.pl/shop/psy/zabawki_szkolenie_psa/kong_dla_psa/classic/140097 Dla Was najlepszy będzie rozmiar S.
    PS: Napisałam do Ciebie maila, tak jak prosiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz ładne zdjęcia Sisi *-*.
    Jejuś, jakbym ja miała wybór, to bym wolała całe życie blogować, zamiast chodzić do szkoły :c. Mam nadzieję jednak, że posty będą się u Ciebie pojawiały, bo mimo że nie było zbyt wiele notek, to blog mnie zaciekawił i zaraz go dodam do obserwowanych :).
    Co do konga, to nie mam pojęcia. Dopiero wchodzę w ten pso-zabawkowy świat ;)

    OdpowiedzUsuń