niedziela, 14 września 2014

Mini haul zakupowy - DLA SISI ♥

Hejka :)
Dzisiaj przechodzę do Was z kolejnym postem. Byłam dziś na zakupach, ponieważ chciałam kupić karmę mokrą dla Sisi. Oprócz niej kupiłam jeszcze kilka rzeczy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wszystko razem.

Teraz poszczególne rzeczy:

♡  Pedigree DENTASTIX małe * kosteczki * - 1.99 zł

Kupiłam tylko ze względu na pozbycie się kamienia nazębnego z zębów Sisi.


♡ Pałeczki na kamień nazębny Dental Fresh - 3.20 zł

To również na pozbycie się kamienia.


♡ Karma mokra Royal Canin dla psów dorosłych - 5.20 zł

Pierwszy raz kupiłam karmę w firmy Royal Canin i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona, bo Sisi wcina ją aż się jej uszy trzęsą :)

♡ Karma mokra z firmy Dolina Noteci z kurczakiem - 6.80 zł

Tej karmy jeszcze Sisi nie jadła, ale myślę, że starczy jej na długo, ponieważ jest tutaj aż 500 gram.


♡ Jej skład:


2 pierwsze smakołyki kupiłam w Tesco, a resztę jedzenia dla Sisi kupiłam w sklepie zoologicznym Leopardus. :)

A tak a pro po to w tym sklepie było dzisiaj tyle ludzi! Nie wiedziałam oco chodzi, bo tam zawsze pustkami świeci...A dziś!!! 
Chodziło o to, że rozdawali tam próbki karmy Royala i zachęcali do kupna większych torebek karmy. Były To było 1 stoisko, a na 2 stoisku były FURMINATORY. Można było przynieść swojego psa i za darmo był wyczesywany tym narzędziem. Już słyszałam o nim, ale jakoś nie śpieszy mi się do kupienia jego. Po pierwsze jest za drogi, a po drugie zbędny do użytku na moim psiaku ;)

***************************************
Po sklepie wybrałam się do parku z Sisi. 
Powiem jedno....SZALEJE NA PUKNCIE WIEWIÓREK!!!
Czy Wasze psy również tak mają? Ja jak karmiłam wiewiórkę orzechem Sisi wyrywała się z rąk mojej mamy piszcząc w niebogłosy! xD Ale przynajmniej miała trochę radochy psina :D

Dzień jak najbardziej udany <3

Do napisania, bayy :**

4 komentarze:

  1. Świetne zakupy, oby udało się pozbyć tego kamienia nazębnego :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe zakupy :) Możesz napisać recenzje, któryś smaków lub karmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu psu kupuję zwykle takie same pałeczki z Puriny też w Tesco, tylko w opakowaniach po 7 sztuk i u mnie się sprawdzają ;). Fajnie, że u Ciebue rozdawali te darmowe próbki karmy z RC, bo jest ona dosyć droga, a i tak nie wiadomo, czy psu posmakuje c:.
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Sonia też często je pedigree dentastix i dzięki temu w ogóle nie ma kamienia nazębnego więc to jej bardzo pomaga .Ona je pół tej małej pałeczki na dwa dni i bardzo pomaga.A napiszesz recenzję tego dental fresch bo widziałam u mnie w tesco ale nie wiedziałam czy kupić .A nasze psiaki są podobnych rozmiarów więc pewnie lubią podobne rzeczy .Moja np też bardzo lubi dropsiki i słodycze.
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń