niedziela, 31 sierpnia 2014

Działeczka i....burza! :(


Hejka :)
Ja Wam mija dzisiejszy dzień?
Nam dość dobrze, ale nie pociesza mnie fakt, że jutro już do szkoły!
Masakra...Planowałam tyle rzeczy, aby zrobić w te wakację razem z Sisi i może...Nie całą połowę z tego zrobiłam :( Szkoda, bo już nie będę miała na nią tak dużo czasu, gdyż w domu będę wracała dopiero o 18.00. Totalna MASAKRA :((
______________________________________________________________
Wczoraj razem byłyśmy na działce. Szalałyśmy jak dwie wariatki <33 Było cudownie! Upał niemiłosierny, ale Sisi to uwielbia! :D
Powtarzałam z nią komendy, bawiłyśmy się piłeczką....Coś wspaniałego :)
Teraz niestety nie jest już tak wesoło, bo strasznie zaczął padać deszcz i w ogóle burza, pioruny itp. :/ 
Sisi nigdy nie okazywała niczego podczas burzy, ale teraz przyszła do mnie i wtuliła się <33
Fotka z działki ♥
  Fotka z teraz :))
Do napisania, bay ;***


5 komentarzy:

  1. Masz zupełną rację... Szkoła = mniej czasu dla psa. Ja dla mojego psa również nie będę mieć tyle czasu co we wakacje
    Ale damy radę. Teraz wieczorkiem jeździmy na rowerze :DD

    Pozdrawiam L&S

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nienawidzę szkoły!!! Szczególnie TEJ szkoły, do której idę :/ ale co poradzić?
    Sisi jest przeurocza <3 dziękujemy na komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sisi jest prześliczna
    Ma taki sam kolor(umaszczenie jak moja Sonia) czyli bardzo ładny
    Masz super blog i dzięki że zajrzałaś na mój
    pozdrawiam
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ja jeszcze nie wierze że to już koniec WAKACJI :)
    Jeszcze plan lekcji który dziś dostałam Masakra od 7:10 do 14 i czasami do 15

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dacie rade :) Są jeszcze weekendy ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń