wtorek, 16 września 2014

Pielęgnacja zębów Sisi i wizyta u weterynarza.

Hej! :)
Właśnie wróciłam z po zabiegu usuwania kamienia nazębnego Sisi!
Tak bardzo się cieszę, że w końcu będzie normalnie jadła....Wcześniej trzeba było jej dawać same pasztety i ogólnie miękkie jedzenie, bo miała nie dość, że zaatakowane zęby to i dziąsła :/ Jak byłyśmy u weterynarza to tak się bałam, bo dostała zastrzyk znieczulający no i wiecie...Po godzinie odebrałyśmy ją z gabinetu i było już po wszystkim :) 
Teraz leży i odpoczywa prawie nieprzytomna, lecz już troszkę reaguję.
Chciałabym Wam w tym poście pokazać co teraz będę stosować do czyszczenia zębów Sisi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Więc jest to taki żel, który kupiłam na targach. Nie pamiętam ile zapłaciłam, ale nie był aż taki drogi. 
Sposób użycia jest taki, że zawsze każdego dnia wieczorem nakładam go Sisi z tyłu na zęby i z przodu, lekko masując, tym samym wcierając żel w jej zęby. Ten sposób jest według mnie lepszy, bo mój pies na bardzo delikatne dziąsła i zęby, a szczoteczką bym je tylko podrażniała. 

Tak wygląda ten żel.


Etykietka


To by było na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że Wam się podobał :)
To do napisania, bayy :**
Dziękuje za każdy komentarz. Jeśli pozostawicie coś po sobie to na pewno odwiedzę Wasze blogi <3
Papa :D

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, choć krótki. Dobrze że zabieg się udał, Sisi na pewno ząbki bolały, a teraz będzie już lepiej :).

    Pozdrawiamy!
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wszystko dobrze poszło (:. Biedna Sisi, pewnie się strachu najadła :'<.
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świtny post, świetnie że zabieg się udał.
    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Pozdrawiam
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń