niedziela, 14 września 2014

Trixie Milch Drops - RECENZJA #1

Hej!
Wczoraj wróciłam z obozu. :)
Na mój widok Sisi oszalała! Zaczęła skakać, piszczeć i te rzeczy.... :3
Ja też bardzo się ucieszyłam, że w końcu zobaczyłam mojego czarnego stworka <3
_________________________________________________________________________

Dzisiaj przechodzę do Was z recenzją mlecznych dropsów z firmy TRIXIE, czyli Milch Drops. Postanowiłam, że zrobię kilka takich wpisów z recenzjami różnych smakołyków. Co prawda już mi się dużo pokończyło, ale kilka paczek jeszcze zostało. Będę musiała iść na zakupy ;)
No więc zaczynajmy!

Opakowanie dropsów wygląda tak:


♥ Ja mam akurat opakowanie 75 gramowe, ale można zakupić większe np. 125 gramów, czy 350 gramów.

♥ Kupić je można chyba w każdym zoologicznym.

♥ Nie są bardzo drogie, lecz ja zapłaciłam dość sporo, a widziałam na jednym placu opakowanie 125 g. które było za 6.50 zł

♥ Warto dawać je psu np. podczas treningu za dobrze wykonane zadanie, lub po prostu jako smakołyk. 

♥ Skład dropsów to: cukier, mleko i produkty nabiałowe, oleje, tłuszcze i zboże.

♥ Mojej Sisi bardzo to smakuję. To słodyczowiec, więc nie ma co się dziwić :)


♥ Ja osobiście bardzo polecam te smaczki dla małych psów lub średnich :D

Starczają na bardzo długi okres ( przynajmniej mi )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że moja pierwsza recenzja spodobała się Wam :)
Czekajcie na kolejne posty z mojej strony :D
Na koniec jeszcze ostanie zdjęcie przysmaków.


To do napisania, bayy :*
S&S pozdrawiają <33

5 komentarzy:

  1. Ja dostałam ostatnio takie z karmą tylko o smaku szynki i 250g, jednak jeszcze nie otwierałam. Fajna recenzja.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ^^. Fajny kształt mają te dropsy *u*. Ja nie widziałam nigdzie tych przysmaków, a szkoda bo właśnie szukam dla mojego psa jakichś smaczków :'(.
    psie-oczy.blogspot.com <-reaktywacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te smakołyki, widziałam je u nas, ale blisko mam tylko taki strasznie drogi zoologiczny i w nim sporo kosztowały. Myślę że mojej suni by posmakowały, bo lubi ona jogurt, lody śmietankowe, ogólnie mleczne smaki. :) Bardzo ciekawa recenzja, czekam na więcej.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Sonia ma te same dropsy tylko większe ale też z Trixie i też mleczne .Moja Sonia tak samo jest słodyczowcem i uwielbia słodycze tak jak Sisi .Widać mają podobne upodobania .U mnie jest w stanie zrobić wiele dla tych dropsów bardzo jej smakują .Dobrze że też smakują Sisi.Jasne rób wiele takich recenzji bo są bardzo przydatne

    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne smaczki ja dzisiaj widziałam superrr smakołyki w biedronce za 3 zł. W takim różowym opokakowaniu. *.* smaczki spisują się superr i można jest łatwo złamać a więc będą dobre do szkolenia ;)
    pozdrawiam
    Laura & Szira

    OdpowiedzUsuń