niedziela, 21 września 2014

Polowanie na wiewióry! Wyprawa do parku :)

Hejo! :)
Dzisiaj wybrałam się z Sisi do pobliskiego parku niedaleko naszego domu. Było fantastycznie! Wiewiórki, gdzie się nie obejrzysz! Mój psiak dostaje jakiegoś ataku jak je widzi! Lata po całym parku i prawie na drzewa wskakuje! :D Karmiłam te małe stworzonka (wiewiórki ) z ręki. Mają one takie malutkie łapki i paazurki <3 Porobiłam kilka zdjęć. Bardzo przepraszam za jakość, ale nie było prosto uchwycić tych małych biegających stworków oraz Sisiny latającej za nimi :)
 Przejdźmy do fotek ^.^

 ♥♥♥



Wiewióra z orzechem :)


Na koniec taka Sisi przy drzewie, na którym rosły dużee grzyby :D


To na tyle. Mam nadzieję, że zdjęcia i wpis Wam się podobał :)
W następnym wpisie kilka nowych rzeczy, które kupiłam.
PS: Chcecie filmik z parku, który bym przerobiła i byście zobaczyli na nim wiewióry, park i Sisi? :)
Napiszcie koniecznie w komentarzu! <3
Trzymajcie się, cześć :**

7 komentarzy:

  1. Jejcia, wiewiórki <3 Sisi pewnie słodko za nimi biegała ^^ Chcę filmik, chcę <3
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ej możesz mi podać link do twojego bloga, bo jakość nie mogę wejść :/

      Usuń
    2. Tutaj odpowiem co do zdjęć na moim blogu :). Trochę z nimi odwaliłam, bo wszystkie dodawałam z telefonu na mobilnego bloggera, a on od razu przesyłał je na moje konto g+ i jakoś pod koniec sierpnia znowu się bawiłam ustawieniami tego folderu, bo po co mi on, to ustawiłam na niepubliczny i wszystkie zdjęcia się usunęły, a jak upubliczniłam, to zostało takie coś ;(. Dodałabym je od nowa do tych postów, ale boję się, że teraz blogger znowu odwali i poprzestawia mi kolejność postów, tak jak 3. post wylądował na samej górze ;-;. Wydaje mi się, że te zdjęcia są nadal na moim koncie google+.

      Usuń
  2. Nie przesadzaj, zdjęcia są bardzo ładne :). Ładnie uchwyciłaś wiewiórkę, ja też byłam dzisiaj w parku, ale żadnej nie zauważyłam. Filmik bardzo chętnie obejrzę, dodawaj!

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia !
    pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, od razu jak weszłam na bloga zauroczyły mnie te jej wielkie i słodziachne oczęta! Tak, chcę filmik! Bardzo urocza wiewióra, taka rudaśna! u mnie są same szare w lesie!

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są prześliczne
    Ale Ci zazdroszczę u mnie wiewiórkę widzi się sporadycznie i sa takie dzikie że jak widzą człowieka to uciekają
    Chciałabym pokarmić wiewiórkę
    śliczne zdjęcie wiewiórki z orzeszkiem
    i Sisi jak zwykle super wychodzi na fotkach
    naszepsy10.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń