wtorek, 23 września 2014

Haul #3 - Dla Sisi ♥

Hejo! :)
Dzisiaj mam dla Was haul zakupowy.  Rzeczy te kupiłam u mnie w sklepie zoologicznym. Jest ich mało, ale planuje zrobić większe zakupy w weekend, bo w tygodniu nie ma szans, a już mi się smakołyki dla Sisi pokończyły. No, ale dobra więc zaczynajmy :)

Pierwsza rzecz to takie małe treserki, kosteczki półwilgotne z dziczyzną. Są takie małe więc postanowiłam kupić je jako nagrody za dobrze wykonane zadanie :)


Mini :>


Karma Cesar kupiona w Tesco akurat.
3 zł. :)


2 kosteczki owijane mięskiem i 2 takie kalmary owijane mięskiem, ale Sisi jeden zjadła przez zrobieniem zdjęcia xD Łobuzek ^.^


<33


Adresówka złota :)
4.10 zł

To co się w niej znajduję do wypełnienia.



To tyle :D
Dzięki za przeczytanie :*
Postaram się o jakieś ciekawsze posty w weekendy oraz o lepszy wygląd bloga! <3
Trzymajcie się, cześć ^.^


10 komentarzy:

  1. Fajny ten haul ♥ bardzo przykuły moją uwagę te pierwsze smakołyki czy to raczej smakołyko - karma?
    wydają się być ciekawe... Może może jak zobaczę to kupię :)
    ja też napiszę posta o zakupach dla Sziry
    ale jeszcze nie bo parę rzeczy trzeba dokupić :D
    pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy. W końcu muszę kupić te kosteczki owijane mięskiem, bo wiele psów je sobie chwali. Ja również niedługo będę robić większe zakupy przez internet, wszyscy teraz robią jesienne zakupy, a i nam przydałoby się kilka rzeczy. Czekam na kolejne posty i nowy wygląd :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta adresówka c:. Wszędzie teraz pełno o tych kostkach, jak napisała Evily. Jak je gdzieś znajdę, to pewnie kupię na spróbowanie ;)
    Ja niedługo też jadę na zakupy do zoologa ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) U nas Mały ma taką kapsułkę, a Młody kosteczkę :)
    Super blog, obserwuję :)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano
    Zapraszam do nas borderoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) Te kosteczki owijane mięskiem tez kupujemy
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tą adresówkę kupiłaś
    te kostki treserki bardzo fajne
    A te dwie kosteczki owijane mięsem też kiedyś miała moja Sonia i bardzo je lubi
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy ^.^
    Ja chciałam kupić tą adresówkę ale się bałam że się odkręcić, bo słyszałam że tak się dzieje a po za tym ktoś mógłby pomyśleć, że to jakaś ozdoba :/
    bardzo fajne smaczki a najfajniejsze te kosteczki :)

    serdecznie pozdrawiamy będę obserwowała ale jak wejdę na komputer bo przez telefon ciężko to zrobić ;) i też z tego powodu że jestem na telefonie są błędy sorki :/
    ola i noris

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy! Ja Knapkowi kupuję też te trenerki ^^ Sprawdzają już się u nas chyba ok. roku :D
    Pozdrawiamy oraz obserwuję!
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupuję podobne mięsne przysmaczki.
    Harry je ubóstwia :)
    Masz przesłodkiego psiaka <3

    Pozdrawiamy,
    Maria i Harry.

    może wpadniesz do nas:

    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna adresówka, miałam kiedyś taką ale nam się zgubiła.
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu, z chęcią dodaje twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń