piątek, 3 października 2014

Już październik! - ORGANIZACJA

Hej! :)
Mamy już październik! Wow jak ten wrzesień szybko zleciał. Już miesiąc chodzimy do szkoły. Przepraszam za dość długą nieobecność, ale w ogóle nie mam czasu na nic prócz nauki i lekcji! :( No, ale znajdę trochę czasu żeby coś tutaj napisać :) Więc chciałabym Wam przedstawić kilka postów, których możecie się spodziewać już niebawem! Będą to :

- Otwarcie paczki ze sklepu internetowego ZooPlus, ponieważ wczoraj zamówiłam trochę rzeczy.

-Recenzja KONG'a, bo również w tej paczce znajdzie się KONG !!! :D

-Jak napełnić KONG'a ( będzie albo filmik, albo pokazanie na zdjęciach )

-Kolejna recenzja smakołyków. ( nazwy nie zdradzę ) 

-Recenzja clikiera i jak się nim posługiwać. Kilka słów o tej rzeczy.

-Post, który będzie niespodzianką. :)

Więc te posty powinny się pojawić niedługo. Oczywiście nie wszystkie naraz :p Tak co 2 lub 3 dni. 

Dziękuje za każdy komentarz, który napiszecie. To mnie motywuje do pisania :)

Zdjątko z zabawy orzeszkiem :*



No to do następnego postu, bayyy <33


8 komentarzy:

  1. Super że napiszesz o kongu i fajnie będzie jak napiszesz recenzję
    Zawsze lubię recenzję smaczków więc chętnie będę czytać

    Super zdjęcie z zabawy orzeszkiem a moja Sonia ostatnio się bawiła na spacerze kasztanem
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sisi słodko wyszła ♥ Fajnie, że napiszesz o clickierach, bo ich w sumie kompletnie nie ogarniam ;d
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wszystkie posty, bo zapowiadają się bardzo ciekawie. Jakby co, pisze się kliker ;).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam wszystkie zapowiadające się posty, u mnie to totalny spontan, nigdy nie wiem, kiedy coś naskrobię ;) Zapowiada się ciekawie!

    Pozdrawiamy,
    Maria i Harry.

    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na wszystkie posty i zapraszam do mnie: beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :D
    Czekamy :)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne posty się zapowiadają :)
    Czekamy

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, też zamawiam z Zooplusa ! Czekam na sposób napełnienia KONG'a, bo ja mam mało pomysłów :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń