piątek, 30 stycznia 2015

Wypad w góry. ŚNIEG! :)

Hej!
Chciałam Wam na wstępie powiedzieć, że w niedzielę wybrałam się z rodziną i z Sisi w góry. Pojechaliśmy głównie na biegówki. Z pogody nie zapowiadało się nic dobrego i już byłam pewna, że będziemy zawracać. Gdy jechaliśmy i byliśmy coraz bliżej gór w ogóle nie było widać śniegu, jednak po wjechaniu do Jakuszyc ( tam właśnie byliśmy na biegówkach ) ukazała nam się normalnie...NARNIA! Była tak cudownie! Po raz pierwszy od na prawdę DAWIEN DAWNA ujrzałam śnieg ^^. Niektórzy sobie teraz pomyślą, że WOW co to takiego i w ogóle, ale uwierzcie mi wasza reakcja byłaby taka sama jak moja. Od grudnia nie było śniegu u mnie w mieście :(. 

No więc, gdy już byliśmy na miejscu wypożyczyliśmy biegówki i ruszyliśmy w trasę, która prowadziła do takiego schroniska. Nie powiem, do teraz jeszcze trochę bolą mnie nogi i ręce xD

Niestety Sisi musiała zostać w aucie, bo gdy by szła/biegła z nami, zamarzła by :/ Co prawda widzieliśmy parę psów, które szły z właścicielami, ale te psy to były albo haskie, albo te z wielką ilością sierści. 
Ale Sisi potem mogła się wybiegać po śniegu, bo poszliśmy jeszcze na taki krótki spacerek :)
Mam dla was kilka fotek zrobionych przeze mnie. Ach jak dobrze było zobaczyć ten biały puch <3 






 Haha mój kochany wypłosz <3


Taka z niej biegaczka ^.^
 ♥♥♥

W tym miejscu co byliśmy śnieg trzyma się bardzo długo. Kto wie, może w następny weekend też się znowu tam wybierzemy :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Niestety mam coraz gorszy humor. Już od poniedziałku zaczyna się u mnie szkołaaa :( 
No nic...

Chciałam też dodać, że zdecydowałam się na zakup Tośce przyjaciela. Chciałabym poczekać jeszcze trochę, ponieważ ma ona dopiero 5 miesięcy i tak w sumie nie do końca jestem pewna, czy to rzeczywiście dziewczynka. Nie mogę jakoś tego rozróżnić...A nie chcę żeby po zakupie skoczka innej płci wydarzyło się coś...no sami wiecie :p Chciałabym, aby był on miej więcej w wieku Tosi. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To do napisania, paaa :*

17 komentarzy:

  1. A my ferie dopiero zaczęłyśmy ;)
    Fajnie, że decydujesz się na zakup przyjaciela dla Tosi :D
    pozdrawiamy
    Ola, Kinga, Fifi I Roxi

    OdpowiedzUsuń
  2. My dzisiaj dopiero zaczełyśmy ferie. Cudowne zimowe zdjęcia *.* . Ja chcę śnieg!!!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ! :)
    No my też skończyliśmy właśnie ferie ;p
    Zdjęcia super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajnie :D Tyle śniegu *-* u mnie to w nocy pada a w dzień już nie ma ;-;" Fajnie, że sprawisz Tośce przyjaciela :)
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pies i super post!
    Pozdrawiamy i obserwujemy i będziemy komentować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiał być udany ten wypad. Dobrze, że Sisi została w aucie, bo pewnie by jej było strasznie zimno. U nas jest śnieg i już tydzień się trzyma. My dopiero zaczynamy ferie.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia piękne
    U nas jest śnieg
    Fajnie że kupić przyjaciela dla Tosi mam nadzieje że jak go (ją ) kupisz to pokażesz zdjęcia obu
    Szkoda że ferie u was się kończą

    OdpowiedzUsuń
  8. U Nas śnieg od tygodnia ^^ Ale niestety powoli topnieje ;(
    Super, że wyjazd Wam się udał- szkoda jednak, że sunia musiała zostać w aucie :( Ale to chyba lepsze niż żeby zamarzła xd
    Ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie ; __ ; Chociaż w sumie to dobrze, bo Wam się już kończą, a ja je mam dopiero przed sobą ;)
    Super zdjęcia ^^

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Góry podziwiam tylko latem. Zimą są dla mnie... niekomfortowe. Nie jestem typem preferującym aktywny wypoczynek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Sisi malutka przy tych zaspach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Wam dobrze:) Miloł też marznie, ale cóż, taki już urok naszych psiaków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dopiero ferie zaczęłam :D Ale ty fajnie je spędziłaś ze swoim psiakiem :)

    zapraszam http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też w poniedziałek kończą się ferie :'(
    Prześliczne zdjęcia! Ja niestety nigdzie na ferie nie wyjechałam bo jak wiesz wyjechałam na przerwę świąteczna w góry :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  14. U na jest śnieg przez jeden dzień, później topnieje, znowu spada i tak w kółko.
    Zapraszam do nas: http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, ale Sisi jest malutka :) Super, że chcesz dokupić Tosi towarzystwo. Racja lepiej poczekać aż będziesz pewna płci malucha.

    http://haau-haau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszamy na konkurs:
    http://wesolepupile.blogspot.de/2015/02/mamy-juz-1000-wyswietlen-konkurs.html?m=1

    Pozdrawiamy!
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tam jest pięknie *-*
    Sisi jest taaka malutka <3

    OdpowiedzUsuń