niedziela, 4 stycznia 2015

Liebster Blog Award!

Hej !
Dzisiaj mam dla Was post z odpowiedziami na pytania. 
Dostałam dwie nominacje do Liebster Blog Award. :D
Pierwszy raz dostałam takie coś, więc bardzo się cieszę i dziękuje Daisy i Eweliny z bloga :

http://daisyunka.blogspot.com/
ZASADY:
 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oto jej pytania i moje odpowiedzi:
1. Prosiłaś rodziców o psa, czy był on w domu od początku?
Musiałam błagać rodziców, aż w końcu ulegli :)
2. Skąd masz swojego pupila?
Sisi kupiłam na takim placu, który teraz już nie może funkcjonować ( i bardzo dobrze ) Ludzie tam po prostu sprzedawali psy różnych ras. Akurat zobaczyłam malutką czarną kuleczkę i zrobiło mi się mega szkoda, więc postanowiliśmy kupić Sisi.
3. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca muzyczny?
Nie mam ulubionego, ale wolę bardziej wykonawców zagranicznych, niż polskich.
4. Czy Twój pies ma rodowód?
Nie, nie ma i jakoś mi to nie przeszkadza :D
5. Czy chciałbyś swoją przyszłość poświęcic psom?
Zastanawiam się nad tym. 
6. Co sprawiło, że zainteresowałaś się kynologią?
Uwielbiam psy i wszystko co z nimi związane.
7. Czy kupujesz jakieś czasopisma o psach?
Nie.
8. Czy lubisz koty?
Lubię :)
9. Jaki jest Twój ulubiony sport (niezwiązany z psami)?
Trenuję od 8 lat pływanie wyczynowe, że to tak nazwę :) 
10. Wolisz zimę czy lato?
Definitywnie LATO. Jest wtedy ciepło i można chodzić na dłuższe spacery z psem i Sisi też woli lato.
11. Twój pies mieszka w domu czy na podwórku?
W domu. Przecież to kanapowiec :p

Kolejną nominacje dostałam od Kingi i Oli z bloga:
http://firo1331.blogspot.com/

Pytania, które dostałam od dziewczyn i moje odpowiedzi:
1.Ulubiona rasa psa?
Ratlerek, doberman, chichuahua, jamnik i wiele innych których ras pozapominałam :p
2.Lubisz gryzonie?
Tak, nawet jednego mam, niedługo o nim post :)
3.Często odwiedzasz sklep zoologiczny?
Dość często.
4.Ile masz już swojego zwierzaka?
Sisi mam już 5 lat a gryzonia ( nazwy wam narazie nie zdradze, mam jakiś tydzień :) )
5.Ulubione jedzenie twojego zwierzaka ?
Gryzonia-jego karma i jakieś warzywa lub owoce, a Sisi to dropsy z firmy Trixie i pasztecior :p
6.Twój ulubiony kolor?
Miętowy <3
7. Czym robisz zdjęcia na bloga?
Aparatem samsung ;33
8. Ile masz zwierząt?
2 ( jak na razie xd )
9. Czy w tej chwili w mieście/na wsi w którym/której mieszkasz jest śnieg?
Nie ;-; Masakra...
10. Na czym wzorowałaś się wymyślając imię twojego pupila ?
Dla Sisi...Moja mama w sumie to nie wiem czym się wzorowała...Może tą Księżną, czy tam Królową Sisi? xD A dla gryzonia imieniem mojej koleżanki :p
11. Twoja ulubiona pora roku ?
LATO <33

Moje pytania:

1.Ile masz lat?
2.Jakie jest twoje hobby?
3.Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać na ferie?
4.Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
5.Czy na różne wyjazdy np. w góry, nad morze itp. zabierasz ze sobą swojego zwierzaka?
6.Mieszkasz w mieście, czy na wsi?
7.Twoja ulubiona potrawa?
8.Rasa psa, której nigdy nie chciał/chciałabyś mieć?
9.Chodzisz na wolontariat do schroniska?
10.Jaka jest twoja wymarzona praca?
11.Jakie jest twoje motto życiowe?


Ja nominuję:
Wszystkich, którzy jeszcze nie zostali nominowani :)
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Niedługo post o moim gryzoniu! Jesteście ciekawi?
Do napisania, paa :*



8 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi. Czekam na post o gryzoniu ;),

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak widać trafiłyśmy z tymi pytaniami o gryzonie, już nie możemy się doczekać posta o tym zwierzaczku ;) !
    Gratulujemy nominacji ;)
    Pozdrawiamy
    Ola, Kinga, Fifi i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło czytało się Twoje odpowiedzi :). Czekam na jakieś wieści o Twoim gryzoniu!

    Pozdrawiamy
    Evily&Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, co to za gryzoń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa jakie masz nowe zwierzątko
    Ja chciałam gryzonia bo bardzo mi się podobają ale moi rodzice nie lubią gryzoni i się nie zgodzili dlatego mam żółwia
    Nie mogę się doczekać postu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz polecam ci gryzonie na prawdę dość ciche, szczególnie w nocy. Bo mój tak hałasuje, że muszę go przekładać go małego pojemnika/ transportera i dawać na noc do łazienki :p

      Usuń
  6. Czekam na post! :D
    Ja mam zajęczka, króliczkę Torpedę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Twoja Sisi jest maleńka:) Słodki z niej stworek. Dziękuję za odwiedziny, myślę, że będę Was śledzić:)

    OdpowiedzUsuń