poniedziałek, 19 stycznia 2015

W końcu FERIE! + Haul dla zwierzaków.

Hejka!
Tak w końcu mamy ferie! Wiem, że niektórym się jeszcze one nie zaczęły, a na Dolnym Śląsku już tak :D
W końcu będzie można odpocząć od nauki i ciągłego wkuwania do kartkówek i sprawdzianów ^^ Ostatni tydzień szkoły dał mi nieźle popalić, ale ciężka praca się opłacała. Jestem bardzo zadowolona ze swojej średniej i ocen. To chyba najwyższa jaką udało mi się uzyskać. Nawet w podstawówce nie miałam takiej :o
Co do ferii to wogóle jakoś ich nie czuję :( Śniegu u nas nie ma. Spadł tylko raz a na drugi dzień już ani śladu po nim! Ponura pogoda, zimnica zniechęca na jakiekolwiek spacery :( Mimo, że nie lubię zimy, ani śniegu, wolałabym chociaż poczuć namiastkę tej "zimy", bo jednak lepszy śnieg niż deszcz :p Chciałam zrobić Sisi jakąś zimową sesję, ale nawet nie ma jak. No nic zostaję już się tylko łudzić, że może śnieg jeszcze do nas zawita :D
Chciałabym Wam serdecznie podziękować za te 21 obserwatorów. Może to nie jest jakaś wielka dla niektórych, ale dla mnie bardzoo :)
Mam dla Was mały haul. Te rzeczy kupiłam już dość dawno.

 Wapienko z Vitapola jabłkowe dla Tosi.


 Kabanos z Planet Pet Society


 Trociny do klatki Tosi


 I świetna rzecz, którą jest pluszowa zabawka reniferek. Kupiłam ją w Tesco, bo została obniżona ( bo już dawno po świętach, a to zabawka świąteczna ) z 20 zł lub więcej na 7 zł. Była dość duża przecena, więc zdecydowałam się wziąć :)




 I rzeczy, które kupiłam dzisiaj. Są to same przysmaki. ^^


 2 kalmary mięsne. Każdy był po 2 zł. Jeden jest z kaczki, a drugi z kurczaka. 


 Piersi z kurczaka suszone. Z firmy Maced za 6.50 zł


 Przysmaki Chicken Fillet z Planet Pet Society. Są 
bardzo dobre jakościowo, bo mają 100 % mięsa. To są też suszone przysmaki.


Mam do Was pytanie. Czy ktoś z Was ma program GIMP? I czy wiecie jak można tam zrobić jakiś ciekawy nagłówek na bloga? Chciałabym właśnie wykonać jakiś nowy nagłówek, ale kompletnie nie wiem jak się zabrać do tego. Mam program gimp, ale nie umiem go obsługiwać. Z góry byłabym wdzięczna za jaką kolwiek pomoc. Jeśli byście mieli czas i chęci do naprowadzenia mnie trochę to piszcie na email: sylwiab12@onet.pl :D
To na tyle w tym poście. Dawno nie było zdjątek Sisi :( Myślę, że uda mi się dodać jakieś w plenerii śniegowej ^^
Do napisania, paa :*












14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Wam już ferii! My dopiero za miesiąc :/. Świetnie, że jesteś zadowolona ze swojej średniej, ja nie za bardzo, ale katastrofy nie ma. Fajne rzeczy kupiłaś, szczególnie mi się podoba ten renifer, szkoda że nie chodzę do Tesco.
    Ja mam GIMP'a, dłubię w nim już od dwóch lat, więc mam swoje doświadczenie i chętnie Ci pomogę. Jeśli chcesz, to napisz do mnie na maila (evilyanddaisy@gmail.com), tylko określ, jaki chciałabyś ten nagłówek, to powiem Ci, co i jak. A jeśli nie masz pomysłu, to ja Ci zaproponuję różne sposoby. Oczywiście do niczego nie zmuszam, ale służę pomocą :).

    Pozdrawiamy
    Evily&Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatni raz idę do szkoły 23.01 (piątek). Niestety, tydzień zawalony testami, kartkówkami i odpytywaniem z trudnymi pracami domowymi.
    Bardzo fajne zakupy, choć słyszałam, że wapienko jest szkodliwe. Lepiej nie kupuj. ;)
    Co do GIMP'a - jakoś to dla mnie czarna magia, więc niestety Tobie nie pomogę.
    Gratuluję postępów w nauce, u mnie też jest dobrze.

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. My już ferie mamy.. w sumie też od dziś.. No nie,
    wyobraź sobie, że nasza mądra pani od matematyki, powiedziała, że zrobi nam dodatkową matmę w pierwszy tydzień ferii..;-; Ja na szczęście wyjechałam do taty do Niemiec.
    Fajne zakupy, polecam bardzo Planet Pet Society:)
    Ja nie mam GIMP'a, ale za to robię sobie nagłówki w programie online PicMonkey i na prawdę jest super, fajne rzeczy, duży wybór ozdób, czcionek itp, jak coś to pisz do Nas, chętnie pomożemy:)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nagłówki i obróbkę zdjęć robię w photoscape'ie, z gimp'em nie miałam jeszcze do czynienia, ale chętnie zrobię Ci nagłówek :)
    Świetne zakupy, często kupuję takie z macedu, ten reniferek jest uroczy, ale u nas pożyłby tylko kilka minut :D

    Pozdrawiamy!
    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gimpa nawet ogarniam, ale wolę np pixlr'a express. Ale myślę, że Evily już Ci pomoże :) (ja mniej wiecej wiem tylko jak wyciąć i zrobić przezroczyste tło, dać napisy i te warstwy całe ;d )
    Z jednej strony Ci zazdroszczę ferii, ale z drugiej- Ty już dawno będziesz chodzić do szkoły, kiedy ja będę się lenić C: Słodki ten reniferek z tesco ;)
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten reniferek u nas chyba takiego nie ma a szkoda bo bardzo mi się podoba i przydał by się Soni i taki tani ale cóż
    Smaczki superJeśli chodzi o program to nie znam tego ja przerabiam w paincie i obrabiam w pizap

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do nagłówka to gimpa jeszcze nie rozgryzłyśmy, ale polecamy pizap (edytor online)
    Niezłe zakupy, zabawka jest przecudowna , a jaka okazja ! ;)
    My ferie mamy od 2 lutego hmmmyyy......
    Życzymy udanych ferii i aby spadł śnieg do sesji zdjęciowej i nie tylko ;D
    Ola, Kinga, Fifi I Roxi

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, reniferka to Piano powitałby z największą radością :D mam gimpa, tam powstają moje nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten reniferek, opłacało się go kupić. Przykro mi, ale nie pomogę ci, ponieważ nie korzystam z gimpa :/ Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ferie od 16 lutego :) Gratuluję wysokiej średnie. Bardzo fajne zakupy, najbardziej podoba mi się reniferek i kalmary :P Knapkowi by posmakowały^^
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ferie od 2 lutego :/ fajnie ze masz wysoka średnia! :) ja mam 4.50 ; ) nie najgorzej ale mogłoby być lepiej. Fajne zakupy! ^-^ zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Uwielbiam ratlerki (jedna z wielu moich ulubionych ras) tak więc uważam, że będę tu często zaglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam robić zakupy ^^ Zabawka dla Sisi to świetna okazja, taka przecena ;)
    Większość ze smaków, jakie kupiłaś, mój pies by nie tknął :x Bo przecież są taaakie twarde :C
    Pozdrawiamy! :))

    OdpowiedzUsuń