niedziela, 2 listopada 2014

KONG-zabawy :)

Hej!
Na początek chciałam życzyć udanego Halloween! Tak, tak wiem to już dość spóźnione, ale jest! xD 
Sisi uwielbia swojego KONG'a. Ostatnio napełniłam go samymi pysznościami. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wczoraj wybrałam się z Sisi na jesienny spacerek. U nas jakoś strasznie się ociepliło, więc postanowiłyśmy wykorzystać kilka dni tej pięknej pogody. Odwiedziłyśmy park. Było tym razem jeszcze więcej wiewiórek niż poprzednim :D Nakarmiłam je orzeszkami, a Sisi patrzyła jak biorą mi je z rąk ^^. Jedna nawet podeszła do Sisi, która spokojnie stała. O dziwo nawet nie robiła ruchów, które mogłyby przestraszyć wiewiórkę. Wypad uważam za udany :) 
A dzisiaj wybrałyśmy się na "miejscowy" spacer, bo odwiedziłyśmy nasz rynek. Też szłyśmy przez różne parki, gdzie było pełno psiaków ;3 
Łapcie kilka fotek jak Sisi męczy się z KONG'em :D



A tu już po jedzonku ^^
Jęzorek ♥♥♥


Mam nadzieję, że zdjęcia i post Wam się spodobały :)
To do następnego wpisu, bayyy :*

9 komentarzy:

  1. U nas też ostatnio cieplutko i też dzisiaj byłyśmy w parku. Sisi słodko bawi się KONG'iem :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. My wczoraj byliśmy w parku, a dziś 4 godziny nad morzem, było 20 stopni!

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też się bardzo ociepliło :)

    beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa !
    Może zrobiłaś zdjęcia w parku, chętnie byśmy je zobaczyły ☺����

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zdjęcia! U mnie także dziś było ciepło i ładnie. Super KONG! :)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda dopisuje u nas już od tygodnia. Dziś również wybrałyśmy się na długi spacerek. Słodkie to zdjęcie z języczkiem :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kong widzę, że u Was się sprawdza :) Sisi pewnie często się nim bawi c: To ostatnie zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każdy pies kocha Konga :) chyba i ja muszę kupić mojej psince

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznego Sisi! :D
    Pozdrawiam
    Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń