poniedziałek, 3 listopada 2014

,,Kometa i ja-jak przygarnięty pies, uratował mi życie".

Hejka!
Jak po pierwszym dniu w szkole po weekendzie? U mnie MASAKRA. Pooddawali wszystkie zaległe kartkówki i sprawdziany. Z jednych oceń się cieszę, z drugich NIE. Najbardziej u mnie leży matma. Egh..[*]
Jak zdążyliście już przeczytać tytuł ,,Kometa i ja-jak przygarnięty pies uratował mi życie". Zapraszam Was dziś do przeczytania recenzji tej oto książki!
Ponieważ jest ona o psach postanowił dla urozmaicenia napisać o niej :)
Zaczynamy!

Książka została napisana przez Stevena D. Wolfa. Tym bardziej, że jest on zarówno autorem jak i narratorem książki! Opowiada ona o niezwykłej przyjaźni psa do człowieka. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Choroba Stevena sprawiła, że jego życie wywróciło się do góry nogami. Kiedy był na skraju załamania, los jednak dał mu drugą szansę… w postaci psa o imieniu Kometa.
Kometa nie zaznała w życiu przyjaźni człowieka. Trzymana w klatce, szkolona do wyścigów, została porzucona przez dawnego właściciela. 
Dopiero Steven pokazał jej, czym są spacery, smakołyki i pieszczoty. A w zamian za okazane serce tryskająca energią Kometa odwdzięczyła mu się bardziej, niż mógłby przypuszczać…
Historia Stevena i Komety to wzruszająca, prawdziwa opowieść o przyjaźni między człowiekiem i psem, która odmieniła niejedno życie.


Na prawdę gorąco polecam Wam te książkę. U mnie nawet w niektórych momentach pojawiły się łzy wzruszenia. Niekiedy są sytuacje na prawdę śmieszne :D Jeżeli lubicie psiaki to koniecznie przeczytajcie tą książkę.



Kupiłam ją za jedyne 14.90 zł w Auchanie. Jest to bardzo mała książka, lecz dość gruba, pisana dużą czcionką. Wydanie kieszonkowe!

Mam nadzieję, że recenzja Wam się podobała. Zapraszam do komentowania! :))

12 komentarzy:

  1. Chętnie ją kupimy jeżeli będziemy miały okazję ☺
    DOBRA KSIĄŻKA NIE JEST ZŁA HAHAHAHAHAH ❤
    Ach ta szkoła u nas najbliższe dwa tygodnie sprawdzianów i kartkówek ugh...
    pozdrowienia
    FIFI I ROXI

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, zaciekawiłaś mnie :) Jak ją gdzieś spotkam, to pewnie kupię :d
    Szkoła -,- Hah piona, ja też mam najgorsze oceny z matmy c: w tym roku same z niej czwórki i jedna jedyna piątka ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka super. Kocham czytać książki na 100 % kupię tą książkę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę miała okazję to kupię tą książkę. Wydaje się być bardzo fajna :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadnę do mojej księgarni i sprawdzę, czy jest! Z Twojego opisu wynika, że jest ciekawa. :)
    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie wczorajszy dzień był szczęśliwy, tylko cztery lekcje i trzy 6-stki :)! Bardzo ciekawa recenzja, gdybym spotkała tą książkę to na pewno kupię.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli spotkam tą książkę, to na pewno kupię, wydaje się ciekawa :)

    Zapraszam!
    http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą książkę, jest przepiękna, a zdobyłam ją za całe 14 zł :D
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem molem książkowym, a tym bardziej z tematyką psią niech ja tylko wypaczę tą książkę a już powędruję w moje ręce :P
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście super ta książka się zapowiada nigdzie jej nie widziałam ale jak spotkam to może kupię bo lubię czytać o psach

    OdpowiedzUsuń
  11. Za ile kupiłaś tą książke ?

    OdpowiedzUsuń