poniedziałek, 17 listopada 2014

3# Recenzja smakołyków Let's Bite! - Chicken sandwich.

Hej!
Dzisiaj mam dla was recenzja smakołyków Let's Bite! - chicken sandwich z Brit. Kupiłam je już 2 raz w zoologicznym za 6.50zł. Sisi bardzo smakują.
Nadają się na jakąś nagrodę podczas szkolenia lub przysmak. Można je pokroić na kawałeczki ponieważ są bardzo miękkie. Teraz przedstawię plusy i minusy. 

PLUSY
+Niska cena.
+Dobry skład i jakość.
+Łatwo dostępne w sklepach zoologicznych.
+Nadają się do szkolenia.
+Miękkie, dzięki czemu można pokroić w małe kawałeczki.

MINUSY
-Mała ilość w opakowaniu.
-Troszkę śmierdzą.(minimalnie, ale czuć :) )





Tutaj jeszcze parę fotek z testowania :DD 



W opakowaniu znajdują się 4 kilku centymetrowe paseczki. W składzie jest kurczak 43 % i 45 % ryby, ale większości czuć od nich rybę :p Ogólnie polecam te smakołyki. Sisi bardzo je lubi i zajmuję się jednym takim paseczkiem na kilka minut. 
JEŚLI CHCECIE POWIĘKSZYĆ ZDJĘCIE, KLIKNIJCIE W NIE. :)
Mam nadzieję, że Wam się spodobał wpis. A wy kupiliście kiedyś swoim psiakom te smaczki? :))
Do następnego wpisu, paa :**


13 komentarzy:

  1. Całkiem fajne te smaczki ^^ widziałam je pare razy w sklepach i w sumie na blogach też dość często się pojawiają, to może kupię :D
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Sonia je uwielbia
    Nawet jak są z innej firmy tylko tego typu to w prost przepada za nimi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te smaczki. Ja jednak uważam, że mimo świetnego składu cena za wysoka na tak małą ilość. Fajnie że dajesz zdjęcia z testowania :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo te smakołyki są super, Nesti je uwielbia :D
    Pozdrawiam D&N

    OdpowiedzUsuń
  5. Te smakołyki są świetne, ale u nas poszło by to w jeden dzień :) Szkoda że jest ich tak mało.
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne smaczki może i my kupimy

    OdpowiedzUsuń
  7. O smakołykach Brit słyszy się same dobre opinie, ale niestety są drogie a tych dodatkowo jest bardzo mało w paczce. Miałam kiedyś podobne, tylko węższe i innej firmy, ale Daisy bardzo smakowały :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  8. My także uwielbiamy te smakołyki; zdrowe i smaczne, łatwo się dzielą - idealne do szkolenia;)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas: www.w-psim-wymiarze.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja!
    Muszę wypróbować smaczki :)
    Zapraszamy na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, my miałyśmy te smaczki :D Ale kupiłyśmy taniej, bo za 5 zł. ;) I wydawało mi się drogo, a tu - jeszcze drożej. ;)
    Masz pięknego psiaka. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nigdy nie spotkałam takich smaczków, ale jeśli spotkam, to na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie paczadła Sisi :o
    Może się skusimy na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń