poniedziałek, 10 listopada 2014

Jak napełnić KONG'a? - Mój sposób!

Hejka!
Dzisiaj nie będzie posta. W zamian mam dla Was filmik, który obiecałam wstawić wcześniej. Jest to filmik "Jak napełnić KONG'a? - Mój sposób! :D
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Do mojego KONG'a nie zmieści się dużo, ale na pewno coś, aby zadowolić psiaka :) Skomentujcie co sądzicie na temat filmiku. :3
Przepraszam, że jest w formie linku, ale inaczej nie mógł mi się dodać :/


Kilka zdjęć z zabawy KONGIEM:






Jeśli chcecie powiększyć zdjęcie, kliknijcie w nie :)
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał!
Do napisania, bayy :**

13 komentarzy:

  1. Filmik świetny :) Obejrzałam kilka innych Twoich filmików i muszę Ci powiedzieć, że robisz cudne rzeczy!
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Widać, jak Sisi smakuje :D
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny filmik, używam podobnych składników lecz jeszcze nie próbowałam z pasztetem(?) więc jutro będę musiała sprawdzić jak Nesti sobie poradzi:D
    Pozdrawiam/ http://haau-haau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sposób. Piękne zdjęcia i przydatny filmik! Zapraszamy na NOWEGO posta przed chwilą napisałam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem filmik jest świetny, bardzo starannie i profesjonalnie zrobiony :). Ja KONG'a wypełniam bardzo podobnie do Ciebie, tylko używam większej ilości składników - szynka, ser żółty, jogurt, sucha karma, twarożek itp.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik! Swietny pomysł, super fotki!

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik wyszedł wspaniale i bardzo profesjonalnie
    Jest bardzo pomocny
    Mam też małe pytanie jak np potem umyć Konga czy da radę ręcznie czy lepiej w zmywarce?
    Sisi ślicznie sobie jadła :)
    Ja też Soni właśnie kupiłam Konga i to jeszcze mniejszego niż ma Sisi przez pomyłkę mniejszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny filmik, pomocny ;) Tylko ja raczej nie dawałabym pasztetu wieprzowego, bo psy nie powinny jeść takiego mięsa.

      Pozdrawiamy,
      Maria i Harry.

      http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuje :))
      Nie wiedziałam, że nie mogą jeść wieprzowiny...Ale dzięki za radę ;)
      śladami psa: Raczej lepiej ręcznie myć konga. Po co w zmywarce? To nie jest taki duży kłopot i spokojnie możesz go umyć rękoma :D

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy filmik, ja kupiłam większego Konga M więc się do niego trochę więcej zmieści :P
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kong, kong'i są dosyć drogie a więc zapraszam do mnie :P!
    merry-dogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń