sobota, 20 grudnia 2014

Spóźnione Mikołajki :)

Hejka!
Przepraszam za moją długą nieobecność, ale na prawdę nie miałam ani chwili by dodać post. Jak wiecie teraz półroczne, wystawianie ocen i trzeba było mocno się wziąć w garść. Nie dodałam nawet posta w Mikołajki więc teraz pokaże Wam co Sisi dostała. Są to drobiazgi, bo wiadomo, planuję więcej rzeczy kupić pod choinkę. Nawet mam już dość dużo upatrzonych :))
Przechodzę już do zdjęć :3

Taki gumowy hantelek żółty z firmy Trixie.



 Dropsiki jogurtowe również z firmy Trixie. Sisi za nimi szaleje :p



Kostki wpienne owinięte mięskiem z firmy Maced. Gorąco polecam!





To na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że Wam się podobał :) Następne posty będą trochę dłuższe.
A wy, Mikołaje daliście coś swoim pupilom? :DD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Do napisania, Cześć <33
Sisi paczająca na koleżankę :p

12 komentarzy:

  1. Fajne prezenty Sisi dostała, na pewno była szczęśliwa :). Ja nie dałam nic Daisy na mikołajki, ale za to na Gwiazdkę będzie więcej prezentów.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę do Was pierwszy raz :)
    Blog jest świetny, Sisi jest cudna :) Na pewno będziemy wchodzić z miłą przyjemnością :)
    Pozdrawiamy!
    I zapraszamy do nas:
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miłe słowa :) Odwdzięczymy się tym samym <3

      Usuń
  3. Super Ta Zabawka:) Kostki kupuje Mojemu Pieskowi I Sa Swietne, Bardzo Smakuja.

    Haau-haau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty były, ale drobne
    Sisi pewnie była zadowolona ;)
    Wesołych Świąt!
    Fifi&Roxi

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kostki to każdy poleca xd a ja nie mam gdzie kupic stacjonarnie ich ;-; Sisi ślicznie wyszła na ostatnim zdjęciu *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Luna nie dostała tylu prezentów. Za to więcej dostanie pod choinką. Może wypróbujemy te dropsy. Czekamy na kolejnego posta.
    Pozdrawiamy i życzymy WESOŁYCH ŚWIĄT
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też starałam się kupić drobnostki :)
      Dziękujemy i wzajemnie! <3

      Usuń
  7. Moja Sonia też kocha dropsy.
    Jasne że zrób tag ja po to go wymyśliłam aby kto chce mógł zrobić na swoim blogu :)
    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kostki! :) Sisi jest śliczna! :)
    zapraszam do nas:
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołajki udane! W tym roku już się powoli szykuję. Niedługo black friday, więc mam nadzieję na zniżki. U John Doga https://johndog.pl/black-friday/ można liczyć na duże promocje. Na pewno kupię dla mojej Kersi kilka zabawek oraz pyszne smakołyki. Zrobię zakupy od razu na Mikołajki i Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń