wtorek, 7 października 2014

Paczka z ZooPlus! :D

Hej!
Dzisiaj przyszło zamówienie z ZooPlusa, czyli upragniona paczucha! :) Jestem na prawdę mile zaskoczona, ponieważ czekałam raptem 3 dni. Wiedziałam co się dzieję z moją paczką i mogłam obserwować codziennie jej status. Do tego można było zapłacić kurierowi przy odbiorze. Ten sklep internetowy zasługuję na na prawdę wielki PLUS ode mnie i od Sisi :D No dobra to może przejdźmy już do tego co zamówiłam mojemu psiakowi. Nie jest tych rzeczy zbyt dużo, bo większość mogłam znaleźć u mnie w zoologu w mieście, ale niektóre rzeczy były tam na prawdę tanie, więc złożyłam zamówienie.

Tak wyglądała paczka. Sorki za moją rękę, ale były tam dane osobiste.


Wnętrze *-*


Smakołyki Vita Kraft z jagnięciną. Mają bardzo dobry skład. 


Paczka takiej jakby próbki granulek z Royal Canin. Powiem Wam, że Sisi bardzo smakują, bo są bardzo mięciutkie! 


Clickier z Karlie. Nie jest to ten z Trixie, bo u mnie w zoologu był dość drogi, a ten zwykły na prawdę tani. Wydaję dość głośny dźwięk.


Smakołyki z kurczaka FILLETS BRO BREATH. Mają w sobie również taki zielony listek i są one dobre na ząbki psiaków.



Najciekawsza rzeczy, czyli KONG! Tak w końcu :) Powiem Wam, że Sisi na prawdę przypadł do gustu. Niedługo recenzja. Pamiętajcie :D


Zamówiłam tego najmniejszego KONG'a classic. Jest on odpowiednio dopasowany, wręcz idealny do pyszczka Sisi.


Pasztet z firmy Trixie. Jest on w pełni z wątróbki. Sisi za nim szaleję! Jest na prawdę idealny do wypełnienia KONG'a. Poza tym pachnie jak normalny pasztet dla ludzi! :)



No i to na tyle. Dość mało zamówiłam, ale jak na razie dużo nie potrzeba. Chciałabym Wam jeszcze pokazać pana kaczorka, którego kupiłam Sisi w Biedronce na dzień zwierzaka. Kupiłam go za jedyne 7.99 zł ! To na prawdę tanio jak na taką świetną zabawkę. Sisi praktycznie ciągle się nią bawi i jest z  prezentu bardzo zadowolona :D






Uśmieszek taki xDD



To na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że Wam się podobał i, że nie zanudziłam Was :)
Czekajcie na kolejne posty i recenzję!!! :D
Do napisania, paaa <333
Dziękuje za komentarze :**






14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paczka, ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś
    Super ten kong czekam na recenzję
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy!

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy zamówiłaś! Bardzo podobają się mi smaki z 8in1, chyba też zamówię tam paczkę! Fajnie, że mogłaś zapłacić kurierowi. Bo zazwyczaj tak nie jest... U nas Kong też się świetnie sprawuję, Knapik może się nim bawić godzinami :D
    Pozdrawiamy W&K
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy. Sama zastanawiam się nad zamówieniem paczki i tak myślę i myślę...urocze zdjęcia! ;)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy kupiłaś :) Widać, że Sisi zadowolona z kaczuchy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, my też kupiliśmy Konga i smakołyki z royala :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem u Was po raz pierwszy, na pewno będę wpadać gdy na blogu pokaże się nowy post! :)
    Ja również zamawiałam jakiś czas temu z Zooplusa i fakt faktem paczka przyszła bardzo szybko, my czekaliśmy bodajże również 3 dni. Świetne zakupy, a ile radości przyniosą Twojej Sisi.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    Zapraszamy serdecznie do nas: http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jest to, że paczka doszła i widać ze wszystko się udało. Mi również czasami zdarza się wysyłać paczki i robię to najchętniej poprzez firmy kurierskie. Bardzo podoba mi się opcja https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd gdzie ceny są bardzo przekonywujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że bardzo fajną sprawą jest to aby wiedzieć również jak np. wysyła się duże gabaryty. Jak dla mnie to doskonale na ten temat napisano w https://www.terminowafirma.pl/wysylanie-duzych-gabarytow-o-czym-nalezy-wiedziec/ i jestem zdania, że tego typu rozwiązania są niezwykle ważną sprawą.

    OdpowiedzUsuń