piątek, 20 marca 2015

Pierwszy Dzień Wiosny!

Hej!
Jej w końcu mamy pierwszy dzień wiosny! Tak na prawdę to jest on jutro, ale postanowiłam dodać ten post dzisiaj. 
Skończyłam dziś lekcję bardzo szybko, bo o 13.00 byłam już w domu :D Nie wiem czy  można to nazwać lekcjami, ponieważ cała szkoła obchodziła Dzień Wiosny. Było super! Naszymi zadaniami było przygotowanie marzanny, rozwiązanie takiego testu na logikę oraz śpiewanie piosenek i wymyślanie różnych rebusów. Nasza klasa wygrała w tych wszystkich konkurencjach! :) W nagrodę dostaliśmy ogromną pakę czekoladowych wafelków.
Po szkolę poszłam z Sisi na spacer do pobliskiego parku. Nie mogłam oprzeć się takiej pięknej pogodzie. Wzięłam również aparat z myślą o zrobieniu paru fotek oznakom wiosennym, ale niestety jakoś dużo ich nie widziałam :(
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 W
niedziele jadę do Oświęcimia do dawnego obozu koncentracyjnego AUSCHWITZ. Bardzo się cieszę, że w końcu będę miała okazję zwiedzić to miejsce. 

Roślinki. Zdjęcie zrobione na moim balkonie :)


A dalej już zdjęcia  z parku.


Spotkałyśmy wiewióreczki. Było ich na prawdę bardzo dużo. Szkoda tylko, że nie wzięłyśmy orzeszków :(


Bardzo mi się podoba to zdjęcie ♥





 A to nasza dróżka w parku.



 

 Cudne kwiatki *-*
















 

 Nie mogło zabraknąć zabawy z patyczkiem :D








Dziękuje za przeczytanie. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. 
A czy wy w szkołach obchodzicie Pierwszy Dzień Wiosny?

Do napisania, paa :))

23 komentarze:

  1. My akurat przygotowywaliśmy się do dni otwartych i lekcje skończyłam już o 11.05 :). Śliczne zdjęcia, mimo że może mało wiosenne, ale według mnie i tak cudowne!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ja jutro wybieram się na spacerek i mam nadzieję, że uda mi się zrobić kilka równie dobrych ujęć :). Sisi jest przesłodka, szczególnie gdy wyciąga te swoje zgrabne przednie łapki!
    Co do szkoły, to nie byłam w niej z powodu choroby, ale wiem, że dla chętnych organizowany był rajd rowerowy, a pozostali mieli normalne lekcje.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę fajne zdjęcia! Takie rzeczywiście wiosenne :)
    Sisi modeleczka *.*
    W naszej szkole nie obchodzimy czegoś takiego. Za to rozdawane były kasety, jakby ktoś chciał sobie zaćmienie słońca obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. My też obchodziliśmy dzień wiosny w szkole i również wygraliśmy, hahha, więcej możesz poczytać u mnie na blogu :). Śliczne zdjęcia, u nas tez mało oznak wiosny jak narazie.

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. My mieliśmy niestety normalne lekcje :( Robisz śliczne zdjęcia ;) Pierwszy dzień wiosny trzeba zdecydowanie uczcić spacerem! :D
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    dwaczarnepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. My też nie mieliśmy lekcji w szkole, tylko zawody z okazji Dnia Wiosny. Śliczne zdjęcia.
    Obserwujemy i czekamy na kolejnego posta!

    Pozdrawiamy
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakim sprzętem robisz zdjęcia? Są cudne :D My też byliśmy na takim spacerku.

    Pozdrawiam,
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Zdjęcia robię aparatem Samsung i jest bardzo dobry.

      Usuń
  8. Ja wczoraj za to zamiast wyjść o 13.15, wyszłam o 14.05, także ;-; No ale u Ciebie było fajnie, u mnie zorganizowali zawody i pokaz talentów, czyli ja się cały czas nudziłam... Zdjęcia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh... u nas w dzień wiosny normalne lekcje były :/ No, ale nie kończyłam późno, bo o 13.30. Śliczne zdjęcia :) Ja uwielbiam wiosnę i taką pogodę jaka jest teraz :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas dzień wiosny odbył się normalnie, lekcje przez cały dzień. Tylko raz pozwolili nam wyjść na podwórek, żeby zobaczyć zaćmienie słońca. :)
    Cuuuudne zdjęcia! Masz lustrzankę?
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <333 Nie, nie wydaję mi się żeby to była lustrzanka XD

      Usuń
  11. U nas 2 tygodnie temu była wiosna - teraz za oknem 4 pory roku... 20 min temu padał śnieg z gradem, 10 min temu słońce, a teraz ciemno, pada deszcz i wieje. :\ Sisi jest śliczna. <3 A zdjęcia cudne!

    cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie zdjęcia! Wspomnisz w następnym poście o aparacie jakim robisz fotki? Sisi robi urocze minki. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej psince <3 Obserwuję :* http://psyy-pies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna to moja ulubiona pora roku! Kwitną piękne kwiaty, jest coraz cieplej. I co najważniejsze długie spacerki i treningi!! :D piękne zdjęcia Ci wyszły! A Sisi jak zawsze cudna!
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, jestem u cb przez przypadek kliknęłam w ratlerka u Marii i jestem. Może tak nie całkiem. Poprostu masz ratlerka. Mi już 2 w przeciągu 2 lat zginęły pod kołami, dobra będę tu wpadać częściej pa!
    Orgnizuję konkurs wpadniesz?
    Ula & Mini
    jaimoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na konkurs ☺ pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam w ogóle zapomniałam o Dniu Wiosny. Wychowawczyni w szkole tylko kazała się ubrać zielono, i mieliśmy chyba jakieś sportowe popołudnie, ale mnie nie było.
    Zdjęcie śliczne, te z wiewiórkami są cudne, jak uchwyciłaś ją? Nie uciekła Ci? :D
    Pozdrawiamy S&M!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia, to z wiewiórką jest cuuudne! *w*
    Ja też bardzo chciała bym jechać do Oświęcimia, ale chyba na razie sobie odpuszczę, mam słabe nerwy...:(

    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem fajne zdjęcia ;) zapraszam na mojego bloga: mojamalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń