czwartek, 5 marca 2015

♥ 12 faktów o Tosi ♥

Hej! 
Postanowiłam, że nieco opowiem Wam o Tośce, ale 15 faktach.
Zrobiłam też kilka zdjęć słodziakowi :) 

1.Tosia to myszoskoczek mongolski.



2.Ma kilka miesięcy.


 3.Uwielbia gryźć tekturę, a szczególnie rolki po papierze toaletowym, z którymi nie wiem co robi. Dam jej do klatki, a na drugi dzień jej już nie ma :o
Taka magia xD


4.Strasznie hałasuję i potrafi baraszkować w trocinach cały dzień.



5.Po bieganiu na "wybiegu" ( po pokoju dużym moich rodziców ) jest strasznie zmęczona i zasypia mi na dłoniach <3



6.Nie potrafi utrzymać porządku w klatce xD Gdy wracam ze szkoły ciągle widzę porozsypywane trociny w około klatki..

7.Pije strasznie mało wody ( taka jej natura ) :)



8.Raz tylko ugryzła moją mamę, ale na prawdę delikatnie. Wynikło to ze strachu.? W sumie sama nie wiem, ale już tego nie robi :D

9.Uwielbia kolby.


10.Nigdy nie pogardzi słonecznikiem. Kiedy nawet jest najedzona zawsze jak jej podsunę od razu zabiera i je ^^

11.Gdy Tosia ziewa lub przeciąga się po drzemce wygląda to tak uroczo :3


12.Jest strasznie czujna. Gdy lekko zapukam w jej klatkę od razu widzę wystający pyszczek z trocin :)







To na tyle w tym poście. Przedstawiłam Wam większość faktów, które są naturalne dla wszystkich skoczków. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Co sądzicie o zdjęciach? :)

14 komentarzy:

  1. Fajny post. Śliczna jest ta Tosia :)

    W&M

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty :) ale ona jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fakty! Śliczne zdjęcia i Tosia jest taka urocza :3.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci Tosi :)
    śliczniutka jest i zdjęcia wyszły cudownie
    A mam pytanko czy Sisi dobrze reaguje na Tosię ?
    Fajnie że już się oswoiła i zadomowiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na samym początku Sisi nie odchodziła od Tosi klatki, tylko ciągle przy niej leżała! Teraz już jest spokojnie. Ogólnie przyzwyczaiła się ;3

      Usuń
  5. Jaka słodziutka :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że Tosia to myszoskoczek mongolski :o Dobrze, że tylko raz ugryzła :)
    /

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza! Pozdrawima pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutka! :) Super fakty

    OdpowiedzUsuń
  9. Tosia jest prześliczna. A cod o tych rolek, może ona je zjada? Moja koleżanka raz jak miała myszoskoczka to gdy był puszczany i miał dostęp do jakiegokolwiek papieru to go zjadał :D
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  10. Tosia jest prześliczna :) A zdjęcia... cudo ^^
    Mam tylko jedno pytanie-co z tym drugim myszkiem? Będziesz brała? ; )
    Pozdrawiamy :)
    PS sorki, że nie komentowałam Ci wpisów, ale nie zapisałam sobie bloga, przez co na niego nie wchodziłam. Teraz zapiszę i już się ode mnie nie uwolnisz, hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuje za miły komentarz. Co do drugiego myszoskoczka to zastanawiam się nadal...Chciałabym dokładnie określić płeć Tosi, ponieważ nie jestem jeszcze do końca pewna, a nie chcę potem jakiś niespodzianek po zakupie skoczka innej płci xD

      Usuń