czwartek, 25 grudnia 2014

Wesołych Świąt + Prezenciory! :)

Hejo! :)
Właśnie skończyłam wigilijną wieczerzę i razem z Sisi sobie odpoczywamy.Ten post miał być dodany wczoraj, ale zdjęcia nie chciały mi się dodać :( Z okazji Świąt chciałabym złożyć Wam, wszystkim blogerom najserdeczniejsze życzenia. 
Zdrowia, szczęścia i tego co sobie wymarzycie. Aby nowy rok był dla Was nową drogą do sukcesów i osiągnięć.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam dla Was wierszyk, który rozsyłałam dzisiaj do wszystkich moich znajomych. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Merry Christmas, Christmas Merry, były sobie renifery, miały bardzo śmieszne minki, bo urwały się z choinki i znalazły ciepły kąt, by Wam życzyć Happy Świąt!

I jeszcze jeden ( co se będę żałować :D )

Idą Święta, widać gości, wydłub z karpia wszystkie ości, powyjadaj z barszczu uszy, a gdy cię za bardzo suszy, siądź wygodnie z flachą wina i obejrzyj dziś Kevina. 

No a teraz pokażę Wam co Sisi dostała pod choinkę oraz moje prezenty :)
Sisi dostała wszystko w takiej ładnej torebeczce z Mikołajem

 A w środku znajdowały się takie rzeczy:
Mokra karma z Animondy Gran Carno, z jagnięciną.




Smakołyki Chicken Sandwich z Let's Bite!


Dropsy czekoladowe z firmy Trixie




 Smakołyki mięsne krążki z Let's Bite




 Mix różnych gryzaków


Na koniec pokażę Wam stroik, który zrobiłam z moją mamą :)
Bardzo mi się podoba ^^



Sisi bardzo cieszyła się z prezentów. A Wasze zwierzaki dostały coś od Mikołaja? :)
PS: Czekaliście wczoraj aż przemówią o północy? Ja niestety nie, bo byłam strasznie zmęczona :)
Do napisania, paa :*

14 komentarzy:

  1. świetne prezenty !
    a stroik jest przecudowny ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale prezentów ! Roxi nic ciekawego nie powiedział ;)
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia I wspaniałego sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty i śliczny stroik! Te Twoje wierszyki są świetne :D.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakołyków, jeszcze Sisi utyje.. ;-)
    Harry niestety nie przemówił.

    Pozdrawiamy! Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te wierszyki
    Sisi dostała śliczne prezenty
    Dużo smakołyków.
    Moja Sonia też dostała prezenty
    Ten stroik bardzo mi się podoba i ten aniołek :)
    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroik jest super, widać, że macie talent *-* Sisi pewnie bardzo podobają się te prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt.

    Świetny blog obserwuje i czekam na nowy post :).

    H&F
    jaimojaspanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty :) Śliczny ten stroik. Ty ogólnie chyba robisz same śliczne rzeczy!
    Wesołych świąt!

    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzięki :) Ale w jakim sensie "same śliczne rzeczy" ? xD

      Usuń
  9. Super prezenty. Mój Knapek uwielbia te mięsne krążki :) Też robiłam z mamą stroik, twój jest bardzo ładny! Wesołych Świąt <3
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile jedzonka, Sisi pewnie zadowolona :)

    http://haau-haau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no prezentów dużo :)
    Moja mała gromadka też coś tam dostała :)
    Wesołego ostatniego dnia świat i szczęśliwego Nowego roku! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny stroik :D
    super prezenty, psy kochają smaki! a mój w szczególności :P

    OdpowiedzUsuń