piątek, 27 lutego 2015

Haul zakupowy + nowa karma Tosi!

Hej!
Ostatnio kupiłam kilka rzeczy dla zwierzaków. Tosi skończyła się karma, dlatego skupiłam się głównie na jej wyborze.  
 Dla Sisi też oczywiście nie mogło zabraknąć czegoś :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Karma mokra Petit z kurczakiem. Na prawdę polecam! Sisi bardzo posmakowała.-4 zł


 Kolby z Vitapola, bo u mnie w zoologicznym niestety tylko takie są :( -5.80 zł




 Karma mokra dla Sisi z Royal Canin. Niestety Sisi nie zjadła wszystkiego za jednym razem dlatego też trochę mniej niż połowa saszetki musiała pójść do wyrzucenia :(. Kosztowała około 4-5zł




 Mix kosteczek owijanych mięsem. Jedna taka kostka jest po 1zł



 No i karma Tosi. Wcześniej miała zwykłą z Versele-Laga, a teraz postanowiłam kupić takie Crispy Muesli i naprawdę się opłaca! Za karmę poprzednią zapłaciłam 22 zł a za tą 15 zł za 1 kg. Tosi bardzo smakuje. Zawiera słonecznik, orzeszki, kukurydze i różne zboża.





Sisi :))

 I tutaj jedno ze zdjęć takie mini sesji, którą robiłam jak byliśmy w weekend nad jeziorem. Zdjęcia pokażę Wam w następnym poście :)

Post, który planuję napisać w weekend.

*Wyposażenie klatki dla myszoskoczka. Napiszę wam co powinno się w niej znaleźć oraz pokażę wam jak wygląda klatka Tośki i wszystko co w niej się znajduję.

No to do napisania, paa :D

15 komentarzy:

  1. Dla mojego chomiczeła też kupywałam te kolby tylko o innym smaku, niestety Liliana wczoraj odeszła (*) A Bibi je albo suchą karmę activ pet albo sama jej robię jedzenie i :)
    Zapraszam bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój królik je podobne jedzenie :). Czekamy na weekendowy post.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A moja Sonia je suchą karmę bo mokrych nie lubi ale zamierzam wypróbować więcej mokrych karm z różnych firm i może któraś jej posmakuje bo wypróbowałam chyba z trzech firm .
    Fajny haul dla Sisi i Tosi
    U mnie w sklepie tańsze są te kostki owinięte kurczakiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Kostka za 1zł? Wydaje mi się, że w paczkach są jednakowoż tańsze. Jaki jest skład puszki? :)

    Pozdrawiam,
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak troszkę drogo..Właśnie jak kupiłam kostki takie same z firmy Maced to w tym opakowaniu było chyba tylko 5 sztuk za 6 zł. Skład puszki jest dość dobry :)

      Usuń
  6. Super zakupy :) Śliczne zdjęcia. Czekamy na kolejnego posta ;)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to zdjęcie ostatnie *.* Nie widziałam nigdzie takiej karmy. Ja jestem sceptycznie nastawiona do RC. Pozdrawiam pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A słyszałaś że RC jest rakotwórcze? Te kostki owijane mięsem drogo wyszły :p chyba w paczkach można kupić taniej D:
    Czekam na posta z wyposażeniem klatki :D
    /psoe-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu musiałaś wyrzucić połowę saszetki? nie można było jej podać tego drugi raz? a w między czasie np. trzymać w lodówce aby się nie zepsuło?

    Pozdrawiam
    Michał, zapraszam do mnie na:
    artykuł o shih tzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ponieważ za dużo już leżała otwarta i mogłaby się zepsuć :/

      Usuń
  10. Bardzo fajne zakupy! :)
    Sliczne zdjecia! ♥

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie polecam Ci tych kolb, są sztuczne i mają pełno barwników ;/ Lepiej zrobić samemu-i kreatywniej i zdrowiej! :)
    Czekam na posta z wyposażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę mało jest karm z wartościowymi składami. Jak już znajdziecie taką, to trzeba się jej trzymać. Na zmianę podaję też karmę mokrą. John Dog https://johndog.pl/produkt/karma-mokra-pumpkin-line-junior-indyk-i-ges-z-dynia/ ma teraz nowe smaki. Moja Luna uwielbia Indyka z gęsią i dynią. Karma w 100% naturalna.

    OdpowiedzUsuń